Svrha i ciljevi projekta
Cilj škole je objasniti osnove procesa razvoja računarskih programa koristeći “high-level” programski jezik. Pretpostavka je da učenici nemaju prethodno iskustvo iz programiranja. Teme koje će se obrađivati uključuju osnovne tipove podataka i njihove operatore, input – output, kontrolne strukture (strukture izbora i petlje), funkcije, nizove. Poseban fokus stavljen je na unapređenje vještina za rješavanje računarskih problema, dizajn i testiranje programa, te njihovu implementaciju koristeći integrisano okruženje za razvoj (IDE).
Ishodi učenja
Po završetku škole, učenici će moći da:
- dizajniraju, kompajliraju i izvršavaju programe koji rješavaju osnovne računarske probleme;
- opišu koncept varijable;
- opišu i koriste kontrolne strukture;
- koriste nizove i liste
- opišu i koriste funkcije, parametre i povratne vrijednosti;
- izvrše upisivanje u fajl i čitanje podataka iz fajla;
- razumiju i koriste rekurziju;
Sadržaj programa
- Osnove programiranja
- Tipovi podataka
- Kontrolne strukture
- Nizovi – Funkcije
- Rad sa fajlovima
- Rekurzija
Literatura:
- R. Sedgewick, K. Wayne, R. Dondero: „Introduction to Programming in Python: An Interdisciplinary Approach“, 2015.
- C. Dierbach: „Introduction to Computer Science Using Python“, 2012.
- E. Matthes: „Python Crash Course“, No Starch Press,2015.
- W. Savitch:„Problem Solving with C++“, 9th Edition, Pearson, 2014.
- B. Stroustrup:„Programming: Principles and Practice Using C++“, 2nd Edition, 2014 [6] A. Spraul:„Think Like a Programmer“, No Starch Press, 2012.