Svrha i ciljevi projekta

Cilj škole je objasniti osnove procesa razvoja računarskih programa koristeći “high-level” programski jezik. Pretpostavka je da učenici nemaju prethodno iskustvo iz programiranja. Teme koje će se obrađivati uključuju osnovne tipove podataka i njihove operatore, input – output, kontrolne strukture (strukture izbora i petlje), funkcije, nizove. Poseban fokus stavljen je na unapređenje vještina za rješavanje računarskih problema, dizajn i testiranje programa, te njihovu implementaciju koristeći integrisano okruženje za razvoj (IDE).

Ishodi učenja

Po završetku škole, učenici će moći da:

  • dizajniraju, kompajliraju i izvršavaju programe koji rješavaju osnovne računarske probleme;
  • opišu koncept varijable;
  • opišu i koriste kontrolne strukture;
  • koriste nizove i liste
  • opišu i koriste funkcije, parametre i povratne vrijednosti;
  • izvrše upisivanje u fajl i čitanje podataka iz fajla;
  • razumiju i koriste rekurziju;

Sadržaj programa

  • Osnove programiranja
  • Tipovi podataka
  • Kontrolne strukture
  • Nizovi – Funkcije
  • Rad sa fajlovima
  • Rekurzija

Literatura:

  1. R. Sedgewick, K. Wayne, R. Dondero: „Introduction to Programming in Python: An Interdisciplinary Approach“, 2015.
  2. C. Dierbach: „Introduction to Computer Science Using Python“, 2012.
  3. E. Matthes: „Python Crash Course“, No Starch Press,2015.
  4. W. Savitch:„Problem Solving with C++“, 9th Edition, Pearson, 2014.
  5. B. Stroustrup:„Programming: Principles and Practice Using C++“, 2nd Edition, 2014 [6] A. Spraul:„Think Like a Programmer“, No Starch Press, 2012.